دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : جمعه 30 تير 1396
نویسنده : صادق

Logo Maker and Graphics نرم افزاری جدید و کم نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید لوگوها و بنرهای شگفت انگیز را طراحی کنید و از ان ها در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، وبلاگ ها و … استفاده کنید! این اپلیکیشن این امکان را نیز در اختیار شما قرار میدهد که عکس های گالری خود را وارد برنامه کنید و متن هایی بسیار زیبا را برروی ان ها قرار دهید و جلوه ای فوق العاده را به آن ها ببخشید. با این برنامه می توانید به راحتی لوگوها، بنرها، کارت پستال ها و عکس هایی با کیفیت اچ دی و خیره کننده را بسازید و آن ها را با یک کلیک در شبکه هایی همچون پیکاسو، پینترست، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید.

از قابلیت های اپلیکیشن Logo Maker and Graphics می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* دارا بودن شخصیت های کارتونی بسیار جذاب

* دارا بودن بیش از 30 قالب اختصاصی آماده ی فوق العاده زیبا

* ویرایش تصاویر با کارهایی همچون چرخش، تغییر سایز و کشیدن

* دارا بودن پکیج هایی برای افزایش امکانات

* امکان افزودن متن هایی بسیار زیبا به تصاویر

* امکان ذخیره عکس های طراحی شده در فرمت های مختلف

* دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

 

تغییرات نسخه ی v1.0.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع ایرادات برنامه .

 

دانلود Logo Maker and Graphics - طراحی لوگو اندروید + دیتا

 

 

 

آموزش نصب و اجرای برنامه :

ابتدا فایل نصبی برنامه را نصب کنید و سپس فایل دیتای آن با نام com.thinkapps.logomaker2 را در مسیر Android / obb کپی کنید و در نهایت آن را اجرا کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , نرم افزار , ,
برچسب‌ها: Download Logo Maker and Graphics Android APK + OBB , برنامه جدید ساخت لوگو و عکس اندروید , دانلود نرم افزار Logo Maker and Graphics اندروید - جدیدترین نسخه , نرم افزار طراحی بنر با کیفیت اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 - کشتن زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor برای اندروید

| بازی کشتن زامبی ها برای اندروید |

 

Zombie Shoot Pandemic Survivor 1.2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی JOYNOWSTUDIO است. یک آزمایشگاه مخفی در شهری کوچک، در حال آزمایش بر روی ویروس جدیدی بود که سرانجامی تلخ را برای جهان به بار آورد! این ویروس کشنده و مرگبار، در زمانی کوتاه راهی به بیرون پیدا کرد و لحظه به لحظه قربانی‌های بیشتری را به خود گرفت. حال شما به عنوان یکی از باماندگان این بلای ترسناک و کشنده، می‌بایست در برابر امواج حملات زامبی‌ها ایستادگی کرده و آنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

زامبی‌ها در واقع انسان‌های مرده‌ای هستند که مجددا بر روی دو پای خود ایستاده و در شهر قدم می‌زنند. چهره ترسناکی در سرتاسر شهر شکل گرفته و هرج و مرج بزرگی در راه است. اکنون شما به عنوان یکی از آخرین امیدهای نجات بشریت می‌بایست با استفاده از مجموعه‌ای از سلاح‌های متنوع، به زامبی‌ها شلیک کرده و آنان را از بین ببرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Zombie Shoot Pandemic Survivor , دانلود Zombie Shoot Pandemic Survivor , دانلود Zombie Shoot Pandemic Survivor برای اندروید , دانلود بازی Zombie Shoot Pandemic Survivor برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2017 , دانلود بازی اندروید Zombie Shoot Pandemic Survivor , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Special Forces Group 2 1.1 - گروه نیروهای ویژه 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Special Forces Group 2 برای اندروید

| بازی گروه نیروهای ویژه 2 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Special Forces Group 2 2.4.0 یک شبیه سازی بسیار عالی از یک محیط جنگی با تیراندازی اول شخص مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما از دوست داران بازی کانتر استریک باشید ، ما قصد داریم بازی جدیدی را به شما معرفی کنیم که با تجربه آن در گوشی یا تبلت اندرویدی خود ، می توانید یاد و خاطره ی آن دوران را زنده کنید. بازی Special Forces Group 2 با دارا بودن امکان بازی تک نفره و یا چند نفره (آنلاین یا محلی) ، قادر است شما را تا ساعت ها با خود سرگرم نماید.

شما می توانید نبردهای این بازی را در قالب 5 حالت مختلف با عناوین Classic,Resurrection,Capture the Flag,Zombie Mode,BombMode انجام دهید ، در هر تیم تعداد 5 کاراکتر وجود دارند که تیراندازی در نمای اول شخص به صورت تیم در برابر تیم آغاز می شود و شما می توانید در تعداد 18 محیط مختلف ، با استفاده از انواع اسلحه های مدرن و به روز شده ، لحظات هیجان آوری را تجربه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Special Forces Group 2 , دانلود Special Forces Group 2 , دانلود Special Forces Group 2 برای اندروید , دانلود بازی Special Forces Group 2 برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2016 , دانلود بازی اندروید Special Forces Group 2 , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Metal Squad 1.0.7 - رزمندگان آهنین برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Metal Squad برای اندروید

| بازی رزمندگان آهنین برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Metal Squad 1.2.5 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی های اکشن و تیراندازی است. معنای لفظی عنوان این بازی را می توان گروه یا جوخه ی آهنین بیان کرد، اما ما آن را “رزمندگان آهنین” نامگذاری کرده ایم، چرا که اعضای تشکیل دهنده گروه آهنین، در واقع جنگویان و رزمندگانی با شهامت و متخصص هستند که در جریان نبرد های بازی Metal Squad، توانایی های ویژه ای را از خود به نمایش می گذارند. اگر از گیمرهای قدیمی بازی های کنسول خاطره انگیز پلی استیشن 1 باشید، احتمالا سبک بازی Metal Squad، شما را به یاد سرباز کوچک های این کنسول خواهد انداخت. گیم پلی این بازی در نمای 2 بعدی به شکل اسکرول به سمت چپ و راست دنبال می شود و به شکلی کلاسیک مجموعه ای از مراحل، دشمنان و مهارت های جنگی گوناگون را به تصویر می کشاند.

در این بازی شما می توانید با دسترسی سریع و آسان به انواع اسلحه ها با قابلیت های ارتقای قدرت، به نبرد نیروهای دشمن بروید. قابلیت دسترسی به انواع اسلحه های انفجاری، تانک های فلزی و … به شما این امکان را می دهد که با پشت سر گذاشتن مراحل بازی، بزرگ ترین رهبر تروریستی جهان و نیروهای جنگنده او را از بین ببرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Metal Squad دانلود Metal Squad , دانلود Metal Squad برای اندروید , دانلود بازی Metal Squad برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2016 , دانلود بازی اندروید Metal Squad , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی دخترانه اندروید , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Mini Racing Adventures اتومبیل رانی فانتری برای اندروید

 

دانلود بازی Mini Racing Adventures برای اندروید

| اتومبیل رانی فانتری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mini Racing Adventures 1.13.4 نام یکی از پرطرفدارترین بازی های رایگان اندروید ، در سبک سری بازی های مسابقه ای و رالی است. Mini Racing Adventures بازی شبیه سازی یک محیط 3 بعدی و امکان انجام بازی به صورت چندنفره و آنلاین ، برای شما و دوستانتان ساعات خوشی را فراهم می کند. Martin Nitro Minimo یا به طور خلاصه MnM به عنوان شخصیت اصلی بازی دارای قد و جثه ای کوتاه است ، اما بر خلاف این ظاهر ، قلبی بزرگ با رویاهایی بسیار هیجان انگیز را در سر می پروراند که شما می بایست در دستیابی به آنان به او کمک کنید.

به مارتین کمک کنید تا به رویای دست یابی به پرسرعت ترین اتومبیل و رکورد دار رقابت ها تبدیل شود. در طول مسابقات به رقیب دیرینه مارتین با نام Omini Speedario توجه ویژه ای داشته باشید ، زیرا او با اتومبیل پرسرعت خود به صورت بی امان در تعقیب شماست و کوچک ترین اشتباه در رانندگی ، می تواند او را به مقام اول برساند. در بازی Mini Racing Adventures تعداد 21 وسیله نقلیه مختلف قابل آنلاک شدن تعبیه شده است که برای دستیابی به آنان می بایست یک ماجراجوئی پیچیده را در 9 مأموریت مختلف پست سر بگذارید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ماشینی , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Mini Racing Adventures اتومبیل رانی اندروید , اتومبیل رانی برای اندروید , بازی ماشین سواری اندروید , دانلود Mini Racing Adventures , دانلود Mini Racing Adventures برای اندروید , دانلود بازی Mini Racing Adventures برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2015 , دانلود بازی اندروید 2016 , دانلود بازی اندروید Mini Racing Adventures , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی رالی برای اندروید , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید , دانلود برنامه اتومبیل رانی برای اندروید , رالی فانتزی برای اندروید , ماشین سواری فانتزی برای اندروید , نرم افزار ماشین سواری برای اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.0.4 - کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies برای اندروید

| بازی کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

| آنلاین |

 

Guns, Cars, Zombies 1.2.1.0 شما را با اتومبیل، به دنیایی پایان یافته وارد می کند. ویروس زامبی ها در دنیا پخش شده و ناامیدی سراسر دنیا را فرا گرفته است. شما با اتومبیل به سرزمین هایی مخروبه قدم گذاشته و با زامبی ها رو در رو خواهید شد. Guns, Cars, Zombies یک بازی اندرویدی جدید از استودیوی بازی سازی Denali Games LLC است که به تازگی در گوگل پلی عرضه گردیده است. اکنون شما وظیفه ای بسیار خطرناک و در عین حال بسیار مهم را بر عهده می گیرید، لازم است که در پی آخرین بازمانده های انسان ها باشید.

آن چنان که در بسیاری از فیلم ها و بازی های کامپیوتری با این محوریت دیده ایم، همواره گروهی از انسان ها ضمن رویارویی با خطرات و زامبی ها، سعی بر آن دارند که یک گروه از افراد توانا را جمع آوری کرده و برای بقا تلاش کنند. در این بازی اندرویدی نیز شما موظف هستید با ماشین، تفنگ و انواع ابزارها در برابر زامبی ها ایستادگی کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Guns Cars Zombies , دانلود Guns Cars Zombies , دانلود Guns Cars Zombies برای اندروید , دانلود بازی Guns Cars Zombiesبرای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2017 , دانلود بازی اندروید Guns Cars Zombies , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی دخترانه اندروید , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392
نویسنده : صادق

بازی Where's My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست.

wheres my water 2 بازی محبوب Wheres My Water? 2 1.0   آیفون و آیپد

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: بهترین بازی آیفون , بهترین بازی موبایل , جدیدترین بازی برای آیفون , دانلود بازی آیفون , دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم , دانلود بازی آیپد ,
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392
نویسنده : صادق

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی آیپد قابل نصب است. همچنین برای اجرای آن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

dajy2 ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 2.0.1   آیپد


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار آیفون , دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار آیپد , جدیدترین نرم افزار ios , بهترین نرم افزار آپد , بهترین نرم افزار ایفون ,
تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1392
نویسنده : صادق

بازی Sky Gamblers: Cold War یک بازی جنگ هوایی است که در زمان جنگ سرد رخ می‌دهد. این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است، دارای حالت‌های متفاوت بازی همچون حالت Survival, Free for All, Team Deatchmatch, Capture the Flag و… می‌باشد که همه‌ی این حالت‌ها در حالت آنلاین و به‌شکل چندنفره نیز قابل بازی کردن است که جذابیت آن را چندین برابر خواهد نمود. می‌توانید دوستان خود را به یک بازی چند نفره دعوت نمایید یا اجازه دهید Game Center برای شما چندین رقیب پیدا کرده و با آن‌ها به بازی بپردازید. جدای از حالت چندنفره، بازی حالت تک‌نفره نیز دارد که در آن مراحل زیادی برای انجام دادن وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.0 و بالاتر اجرا می‌شود.



sky gamblers cold war بازی  زیبای Sky Gamblers: Cold War 1.0   آیفون و آیپد

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی آیفون , دانلود بازی هواپیمایی برای آیفون , دانلود بهترین بازیios , دانلود جدیدترین بازی آیفون , دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم , دانلود بازی آیپد ,
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
نویسنده : صادق

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار نسخه دوم بازی زیبای Plants vs Zombies منتشر شد. این بازی زیبا که در نسخه‌ی اول خود موفقیتی مثال‌زدنی به‌دست آورد حالا با مراحلی جدید و با گیاهان و زامبی‌های جدید دوباره می‌خواهد موفقیتش را تکرار کند. داستان Plants vs Zombies همانگونه که از نامش مشخص است یک مبارزه بین گیاهان و زامبی‌ها است! در این بازی شما باید با استفاده از گیاهان متفاوتی که در اختیار دارید، که هرکدام کارهای متفاوتی انجام می‌دهند، در مقابل زامبی‌هایی که به‌سمت شما هجوم می‌آورند از خود دفاع کنید. در طول بازی با انجام مراحل، گیاهان و زامبی‌های جدیدی را خواهید دید و البته، هرچه پیش بروید بر تعداد زامبی‌ها افزوده می‌شود! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.1 و بالاتر قابل اجرا است.



plants vs zombies 2 بازی فوق‌العاده جذاب Plants vs Zombies 2 1.0.226789   آیفون و آیپد  


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای iOS , دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای iPad , دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای iPhone , دانلود بازی زامبی و گیاهان برای آیپد وآیفون , دانلود بازی آیفون , دانلود بازی زامبی برای ایفون ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))