دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392
نویسنده : صادق

از جمله بازی های کمپانی معروف Glu برای اسمارت فون و تبلت می باشد که در سال ۲۰۰۱ در سانفرانسیسکو بنا نهاده شد و تا به امروز در ۴ کشور مختلف دارای دفتر می باشد . این کمپانی بازی های بی نظیر خود برای انواع سیستم عامل از جمله آیفون ، آندروید ، آمازون ، ویندوز تلفن و گوگل کروم ارائه می دهد که تا کنون بازی های شگفت انگیزی را ارائه داده است. این کمپانی بازی جدید خود را با نام FRONTLINE COMMANDO: D-DAY امروز در مارکت اندروید منشتر کرد که دارای سبک اکشن و تیراندازی می باشد . بازی فوق در جنگ جهانی دوم صورت می گیرد و تجربه ی بهترین بازی تفنگی سوم شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد. کیفیت و گرافیک بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را غرق خود می سازد. در این بازی نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم بر عهده ی شماست و ۱۴۵ ماموریت را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه ی پیشروی در خاک خود را ندهید. گیم پلی بی نظیر این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد.

|به همراه پچ برای بی نهایت کردن پول شما|

 

FRONTLINE COMMANDO D DAY v1.0.0 دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO: D DAY v1.0.0   اندروید

 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود FRONTLINE COMMANDO: D-DAY v1 , 0 , 0 , دانلود با لینک مستقیم FRONTLINE COMMANDO: D-DAY v1 , 0 , 0 , دانلود بازی اکشن برای موبایل اندروید , دانلود بازی با کیفیت برای موبایل اندروید , دانلود بازی تفنگی برای اندروید , دانلود بازی جنگی برای موبایل , دانلود بازی های کیفیت عالی موبایل , دانلود بازی کوماندو دی برای اندروید , دانلود رایگان FRONTLINE COMMANDO: D-DAY v1 , 0 , 0 ,
تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392
نویسنده : صادق

– سری بازی های تحسین شده ی Gangstar بازگشته است و برروی آندروید قابل اجرا می باشد . این بازی از نظر گیم پلی شباهت های زیادی به بازی GTA دارد به اینگونه که شما می توانید علاوه برطی کردن مراحل بازی ، به صورت آزادانه در شهر بگردید و از وسایل نقیله ، تانک ، هلیکوپتر و… استفاده کنید . بازی در شهر ریو در کشور برزیل در حال جریان می باشد . دارای بیش از ۶۰ مرحله ی مختلف است که ساعت ها شما را مشغول می کند . همچنین دسترسی به طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مانند اسلحه ها ، تفنگ ها ، bazookas ، نارنجک و… در یک محیط ۳D بسیار جذاب و مهیج می باشد .

Gangstar Rio City of Saints دانلود بازی Gangstar Rio City of Saints v1.1.3   آندروید

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Android Games , بازی آندروید , بازی اندروید , بازی جدید اندروید , بازی جدید دانلود بازی اندروید , بازی های Android , بازی های اندروید , بازی های مخصوص آندروید , بهترین بازی های اندروید , دانلود بازی Android , دانلود بازی Gangstar Rio برای آندروید , دانلود بازی Gangstar Rio: City of Saints , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی های آندروید , دانلود بازی های اندروید , دانلود دیتای آندروید Gangstar Rio: City of Saints , دانلود دیتای بازی Gangstar Rio: City of Saints , دانلود رایگان بازی اندروید , دانلود نسخه آندروید بازی Gangstar Rio: City of Saints ,
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 

Race Illegal High Speed 3D v1.0.0 1 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با Race Illegal: High Speed 3D v1.0.0

بوی لاستیک سوخته بر جاده، احساس وجود چرم نرم بر دستان، صدای موتور ماشین در حالی که غرش می کند، همه  را در بازی هیجان انگیز Race Illegal: High Speed 3D تجربه کنید. چشمان خود را باز کنید و به مسابقات غیرقانونی در خیابان های شهر بپیوندید. حرفه خود را به عنوان یک تازه کار آغاز کنید. پیش از آنکه بتوانید بهترین مبارزات را انجام دهید تلاش کنید احترام سایرین را بدست آورید. ۲۰ مسیر و ۹ ماشین وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. مناظر و چشم اندازهای بازی بسیار زیبا و واقعی طراحی شده اند به طوری که از بازی در مسیرهای گوناگون لذت خواهید برد. می توانید آمار بازی ها و امتیازات خود را با سایر بازیکنان از سراسر دنیا به مقایسه گذاشته و با آن ها به رقابت بپردازید. در مسابقات آنلاین شرکت کنید و فیزیک واقعی رانندگی را تجربه کنید.

.

Race Illegal High Speed 3D v1.0.0 5 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با Race Illegal: High Speed 3D v1.0.0

Race Illegal High Speed 3D v1.0.0 4 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با Race Illegal: High Speed 3D v1.0.0

Race Illegal High Speed 3D v1.0.0 3 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با Race Illegal: High Speed 3D v1.0.0

Race Illegal High Speed 3D v1.0.0 2 مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی با Race Illegal: High Speed 3D v1.0.0

 

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
نویسنده : صادق
این بازی برای سیستم عامل اندروید طراحی گردیده است ، بزودی نسخه های iOS و PC و XBOX منتشر میگردد

 

خلاصه بازی

بازی"TehRun2 کلاه قرمزی " آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

مسابقه و جوایز :

برای علاقمندان کلاه قرمزی یک مسابقه به همراه جوایز ارزنده در نظر گرفته شده است. این مسابقه بصورت هفتگی و به مدت 2 ماه انجام می شود. هر هفته یک دستگاه گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S4 به برنده اهدا خواهد شد که اسم ایشان در سایت کلاه قرمزی اعلام می گردد.

زمان مسابقه :

مرحله اول :

زمان شروع اولین مرحله : ساعت 00:01 یازدهم خرداد 1392

زمان خاتمه اولین مرحله : ساعت 23:59 هفدهم خرداد 1392

جایزه مرحله اول : یک دستگاه گوشی تلفن همراه گلکسی S4 سامسونگ

برنده مرحله اول : منتظر اعلام باشید

 

مرحله دوم :

زمان شروع دومین مرحله : ساعت 00:01 هجدهم خرداد 1392

زمان خاتمه دومین مرحله : ساعت 23:59 بیست و چهارم خرداد 1392

جایزه مرحله دوم : یک دستگاه گوشی تلفن همراه گلکسی S4 سامسونگ

برنده مرحله دوم : شاید شما

قوانین :

  1. مسابقات بصورت هفتگی اجرا می گردد و پس از پایان 7 روز ، امتیاز های صفر می شود و مرحله بعدی شروع می گردد.
  2. مالک خط تلفن همراه به عنوان برنده محسوب می گردد.
  3. برای دریافت جایزه ، ارائه مدارک برنده ( بهمراه کارت ملی و سند خط ) الزامی است.
  4. هر شرکت کننده فقط یک بار می تواند برنده بازی گردد.

 

اهداف بازی

با افزایش استفاده از گوشی‌های تلفن همراه در ایران و حضور بازی‌های رنگارنگ خارجی ، نبود یک بازی کاملا ایرانی با شخصیت بومی در این دنیای مجازی بسیار مشهود بود.

شرکت تدبیر گستران (TGBS) با همکاری تیم " کلاه قرمزی" ، اولین  بازی HD را در نوروز 92 به  عنوان عیدانه به همه فارسی زبانان و طرفداران این عروسک محبوب تقدیم نموده است .

این بازی نسخه دوم بازی کلاه قرمزی می باشد.

هدف تیم تدبیرگستران و کلاه قرمزی ، خلق یک بازی جذاب می‌باشد تا با حضور در بازار جهانی نیز ضمن معرفی فرهنگ و آئین کشورمان نشان دهد که "ایرانی می‌تواند".

تاریخ انتشار بازی

این بازی در تاریخ 3 خرداد 1392 مصادف با ولادت حضرت علی (ع) و  روز پدر منتشر می شود و بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

سیستم مورد نیاز

سیستم عامل گوشی : اندروید از نسخه 2 به بالا

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی ایرانی , دانلود بازی جدید اندروید , بهترینها , بهترین بازی اندروید , دانلود بهترین بازی ها , دانلود برترین بازیهای اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 

 

  • دانلود بازی تاکتیک های جنگی Arma Tactics THD v1.1912

    نسخه قابل اجرا بر روی پردازنده های غیر تگرا قرار گرفت

    Arma Tactics یک بازی فوق العاده زیبا مخصوص گوشی هایی با پردازنده Tegra می باشد که به تازگی منتشر شده است . این بازی فوق العاده که در سبک استراتژی می باشد شما در آن در نقش یک فرمانده گروه ضربت که از ۴ نفر تشکیل شده است می باشید . در هر مرحله از بازی ماموریت خاصی به شما داده می شود که باید با استفاده از تاکتیک های مناسب ماموریت را با موفقیت به اتمام برسانید . بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    دانلود بازی تاکتیک های جنگی Arma Tactics THD v1.1912, 4.3 out of 5 based on 16 ratings

 

 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 

 

  • دانلود بازی آسفالت : حرارت Asphalt 7: Heat v1.0.6

    نسخه جدید با ماشین ها و مراحل ارتقا یافته

    این بازی که با موضوع ریسینگ میباشد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار میباشد و شما را مجذوب خود میکند! در این نسخه از بازی شاهد افزایش ماشین ها از شرکت های معروف مانند فراری لامبورگینی بوگاتی و … میباشید. همچنین محیط تخریب بذیر و واقع گرایانه از ویزگی های بازی به حساب می اید . بازی دارای محیط های معروف از سراسر دنیا می باشد که شما در مراحل مختلف در ان جا به مسابقه خواهید پرداخت . نسخه جدید این بازی دارای دیتا متفاوت و مستقل از نسخه های قبلی می باشد که در ادامه مطلب می توانید دریافت نمایید .

    دانلود بازی آسفالت : حرارت Asphalt 7: Heat v1.0.6, 3.9 out of 5 based on 12 ratings

 

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))